ارز magic چیست؛ معرفی ارز دیجیتال مجیک

در چندین سال گذشته بازار کریپتوکارنسی با تغییرات زیادی روبرو بوده است و برای ارتباط هر چه بیشتر با محیط پیرامون کاربران به حوزه‌هایی همچون صنعت ویدیو و بازی ورود کرده است. برهمین اساس در سال‌های اخیر تعداد بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند و پروژه‌هایی که در این صنعت فعالیت می‌کنند گسترش پیدا کرده است. با در نظر داشتن این موضوع می‌توان گفت پروژه مجیک (MAGIC) یکی از پروژه‌هایی است که با داشتن توکن حاکمیتی به نام ارز magic در صنعت بازی فعالیت می‌کند. که ما در ادامه مقاله قصد داریم شما را شما را با پروژه ارز دیجیتال مجیک آشنا کنیم.

  1. ارز دیجیتال مجیک چیست؟
  2. تاریخچه ارز magic
  3. ویژگی‌ های ارز دیجیتال مجیک
  4. قیمت ارز magic
  5. خرید ارز دیجیتال مجیک
  6. بهترین کیف پول‌های magic

 

ارز دیجیتال مجیک چیست؟

 

ارز دیجیتال مجیک چیست؟

پروژه مجیک یکی از پروژه‌های فعال در حوزه NFT می‌باشد که از رمز ارز بومی یا توکن حاکمیتی به نام ارز magic برخوردار است. که توکنی کاربردی در بازی Treasure می‌باشد و بر روی بستر شبکه آربیتروم راه‌اندازی شد است. به نوعی می‌توان گفت به دلیل ویژگی‌های بسیار زیاد این رمز ارز در میان گیمینگ‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار استن به صورت کلی این رمز ارز جوامع بازی را از طریق Treasure Metaverse به یک دیگر وصل می‌کند. به زبان ساده‌نر می‌‌توان گفت بازی‌ها، بازیکنان، جامع متاورس و فعالان وب 3.0 با استفاده از توکن مجیک به یکدیگر متصل می‌شوند. توسعه‌دهندگان این رمز ارز با هدف اینکه گیمرها بتواند توکن های غیر مثلی را در پلتفرم Treasure راه‌اندازی کرده‌اند.

 

تاریخچه ارز magic

 

تاریخچه ارز magic

اکنون که با ارز دیجیتال مجیک و پروژه آن آشنا شدید قصد داریم در خصوص تاریخچه راه‌اندازی این رمز ارز و توسعه‌دهندگان آن به شما توضیحاتی دهیم. به صورت کلی ارز magic در سال 2021 توسط توسعه‌دهندگان و متخصصان خبره‌ای راه‌اندازی شد. هویت تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان مجیک همچنان فاش نشده است و تنها با نام‌های مستعار شناخته می‌شوند. اما می‌توان گفت جان پتن (John Patten) و کارل وونگ (Karel Vuong) جزو بنیان‌گذاران اصلی این پروژه می‌باشند.

 

ویژگی‌ های ارز دیجیتال مجیک

 

ویژگی‌ های ارز دیجیتال مجیک

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم ارز دیجیتال مجیک از ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی برخوردار است. که همین ویژگی‌ها باعث جلب توجه گیمرها نسبت به این پروژه شده است. برهمین اساس یکی از ویژگی‌های magic این است که به عنوان رابطی میان تمامی بازی‌های متاورسی در اکوسیستم Treasure شناخته می‌شود. همچنین پروژه این رمز ارز شرایطی تعبیه کرده است تا افراد بتوانند در این اکوسیستم متاورس مورد نظر خود را داشته باشند و در آن به فعالیت‌های متفاوت بپردازند. البته کاربران می‌توانند به استیک این رمز ارز بپردازند و با قفل کردن دارایی‌های خود درآمد کسب کنند.

 

قیمت ارز magic

 

قیمت ارز magic

در سال 2021 و 2022 بازار ارزهای دیجیتال شرایط متفاوتی را در پیش گرفت و نوسانات زیادی به همراه داشت و این موضوع باعث شده بسیاری از رمز ارزها با نوسانات بازار همراه شوند و سرمایه‌گذاران را شوک زده کردند. در این دو سال شرایط هر رمز ارز متفاوت بود و تعدادی از آن‌ها روند صعودی و تعدادی دیگر روند نزولی در پیش گرفتند. ارز دیجیتال مجیک نیز جزو رمز ارزهایی است که تحت تاثیر این نوسانات قرار گرفت. برهمین اساس در سال 2021 شرایط مناسبی را نمی‌گذراند و همین موضوع باعث شد magic در 18 نوامبر 2021 با پایین‌ترین قیمت خود روبرو شود.

که این موضوع باعث شد مجیک با قیمتی کمتر از یک دلار به فروش برسد. اما پس از گذشت چند ماه این رمز ارز در سال 2022 روند متفاوتی را در پیش گرفت و در 19 فوریه 2022 شاهد بالاترین قیمت خود بود. که در آن زمان magic با قیمت 6.32 دلار معامله می‌شد. البته در حال حاضر با پشت سر گذاشتن این نوسانات در جایگاه 177 بازار قرار دارد با قیمت 1.05 دلاری و ارزش بازار 269,131,540$ فعالیت می‌کند.

 

خرید ارز دیجیتال مجیک

 

خرید ارز دیجیتال مجیک

برای ارز دیجیتال magic نیز همچون سایر ارزهای دیجیتال نیاز اسنت که کاربران یک صرافی مطمئن و امن برای معاملات خود انتخاب کنند. البته از آنجایی که این رمز ارز ابتدا بر روی بستر اتریوم بنا شده است و پس از گذشت مدتی بر روی بستر آربیتروم قرار دارد بیشتر پلتفرم‌ های معاملاتی از آن پشتیبانی می‌کنند. بر همین اساس پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال برای این رمز ارز کار سختی نیست تنها باید به دنبال یک پلتفرم مناسب باشید.

البته در این بین می‌توانید magic را در تعدادی از صرافی های شناخته شده همچون بایننس (Binance)، اوککس (Okx)، کوین بیس (Coinbase)خریداری کنید. البته به زودی می‌توانید با رجوع به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به خرید و فروش ارز magic بپردازید.

 

بهترین کیف پول‌های magic

 

بهترین کیف پول‌های magic

کیف پول های ارز دیجیتال زیادی طراحی شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع ارزهای دیجیتال را درون آن‌ها نگهداری کنید. اما انتخاب یک کیف پول امن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال کیف پول های متفاوتی راه‌اندازی شده‌اند. برهمین اساس باید در میان تعداد زیادی کیف پول ارز دیجیتال به دنبال بهترین کیف پول برای نگهداری از دارایی‌های خود باشید. از همین رو ما در این بخش قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری از ارز magic آشنا کنیم.

  • کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask)
  • کیف پول نرم افزاری کوین بیس (Coinbase)
  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

 

جمع بندی

صنعت بازی در چندین سال گذشته پیشرفت‌های زیادی به همراه داشته است و همین موضوع باعث شده حوزه کریپتوکارنسی نیز به این صنعت ورود کند. که این موضوع سبب علاقه‌مندی هر چه بیشتر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال شده است و به گونه این کار توانسته گیمرها را نیز به بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند کند. ارز magic نیز یکی از رمز ارزهایی که در صنعت بازی فعالیت می‌کند و بر روی بستر آربیتروم بنا شده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها