بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید ساعتی و روزانه

پیش از معرفی بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه بهتر است بدانید با توجه به پیشرفت‌های روز افزونی که بازار ارزهای دیجیتال به همراه داشتند معامله گران زیادی به سرمایه گذاری در این بازار مالی علاقه‌مند شدند. که همین موضوع باعث شد دنیا نیز دید متفاوتی به این حوزه داشته باشد حتی جالب است بدانید در چندین سال اخیر ممنوعیتی برای خرید بیت کوین و سایر رمز ارزها وجود داشت. اما این روزها قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در بسیاری از کشورها انجام شده است.

برهمین اساس کاربران می‌توانند در بسیاری از کشورها به معامله در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند. البته معامله و سرمایه گذاری از طریق روش‌های متفاوی انجام می‌شود که یکی از این روش‌ها ترید ساعتی و روزانه می‌باشد. برهمین اساس ما در این مقاله قصد داریم بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه را به شما معرفی کنیم و به موارد زیر نیز بپردازیم.

  1. ترید روزانه چیست؟
  2. ترید ساعتی چیست؟
  3. معیار انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی
  4. بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه کدام است؟
  5. فانتوم (FTM)
  6. پنکیک سواپ (CAKE)
  7. سولانا (SOL)
  8. آوالانچ (AVAX)

 

ترید روزانه چیست؟

 

ترید روزانه چیست؟

پیش از اطلاع در خصوص بهترین ارز برای ترید ساعتی یا حتی بهترین ارز برای ترید روزانه بهتر است با مفهوم این دو روش سرمایه گذاری آشنا شوید. بازار ارزهای از استراتژی های معاملاتی متفاوتی تشکیل شده است که برای ورود به این بازار بازار مالی بهتر است با انواع استراتژی معاملاتی آشنا شوید. البته ترید روزانه (Day Trading) یکی از انواع روش‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که در این روش تریدرها معاملات خود را به صورت منظم و پشت سرهم انجام می‌‌دهند. البته در ترید روزانه سرمایه گذاران باید اطلاعات خود را در خصوص بازار ارزهای دیجیتال گسترش دهند.

 

ترید ساعتی چیست؟

 

ترید ساعتی چیست؟

ترید ساعتی یکی از انواع استراتژی های معاملاتی است که در این روش معاملات در تایم فرم‌های کوتاه مدت انجام می‌شود و گاهی اوقات تریدر در طول چندین بار به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال می‌پردازد و حتی کاربران می‌توانند با این روش به آربیتراژ ارزهای دیجیتال بپردازند. در این روش تریدرها باید اخبار و حوادث آن روز را مورد بررسی قرار دهند و بر حسب آن به معاملات خود بپردازند.

 

معیار انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی

 

معیار انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی

اکنون که با مفهوم ترید ساعتی و روزانه آشنا شدید بهتر است بدانید که برای انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیریم. ابتدا پیش از خرید و فروش رمز ارزها کاربران باید اطلاعات خود را در خصوص بازار ارزهای دیجیتال ارتقا دهند. در قدم بعدی باید یکی از انواع استراتژی های معاملاتی را انتخاب کنند و سپس برای انتخاب بهترین ارز باید معیارهای مهمی را در نظر داشته باشند تا بتوانند معاملات بهتری را برای خود به ارمغان آورند.

برهمین اساس ما در این بخش قصد داریم چند مورد از مهم‌ترین معیار انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای ترید ساعتی را به شما معرفی کنیم البته دقت کنید که این معیارها برای انتخاب بهترین ارز برای ترید روزانه نیز کاربرد دارد که این معیارها عبارت‌اند از:

 

حجم معاملات (Trading volume):

یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی حجم معاملات می‌باشد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا حجم معاملات یک رمز ارز به کاربر نشان می‌دهد که چه میزان مشارکت در این پروژه وجود دارد.

عمق بازار (Market depth):

عمق بازار یا همان Market depth یکی دیگر از موارد مهم و تاثیر گذاری برای انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه می‌باشد. به نوعی عمق بازار نشان می‌دهد که میزان فعالیت و نقدشوندگی آن پروژه چه مقدار است و این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت آن رمز ارز بگذارد.

نوسانات (Volatility):

نوسانات رمز ارزها تاثیر بسیار زیادی در معاملات کوتاه مدتی همچون ترید روزانه و ساعتی دارد زیرا نوسانات بالای قیمت رمز ارزها می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای خرید و فروش دارایی و کسب سود بیشتر ایجاد کند و حتی می‌‌تواند منجر به ضررهای بسیار زیادی شود.

 

بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه کدام است؟

 

بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه کدام است؟

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم برای انتخاب بهترین ارز برای ترید ساعتی باید معیارهایی را در نظر بگیرید که شامل نوسانات قیمتی، حجم معاملات، عمق معاملات و حتی تعداد صرافی هایی که رز ارزها را لیست می‌کنند نیز بستگی دارد. برهمین اساس طبق این معیارها کاربران می‌توانند به راحتی بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه را شناسایی کنند. اما ما در این بخش قصد داریم براساس این معیارها تعدادی از بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید ساعتی و روزانه را به شما معرفی کنیم.

 

فانتوم (FTM)

 

فانتوم (FTM)

پروژه فانتوم یکی از پروژه‌های کاربردی در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که در سال 2018 توسط دانشمندی بزرگ به نام بی انگ ایک (Ahn Byung Ik) راه‌اندازی شد. این پروژه از یک رمز ارز بومی به نام فانتوم نیز برخوردار است که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد اختصاری FTM نیز شناخته می‌شود. این توکن یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید ساعتی و روزانه می‌باشد.

البته در حال حاضر در جایگاه 66 بازار قرار دارد و با ارزش بازار 891,404,188 دلاری به فعالیت خود ادامه می‌دهد و از حجم بازار 78,989,115$ برخوردار است. همچنین این پروژه توسط تعداد زیادی از صرافی های شناخته شده همچون بایننس، کوکوین، بای بیت پشتیبانی می‌شود و در زمان نوشتن این مقاله FTM با قیمت 0.3187$ معامله می‌شود.

 

پنکیک سواپ (CAKE)

 

پنکیک سواپ (CAKE)

تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را می‌توان به عنوان بهترین ارز برای ترید ساعتی معرفی کرد اما برای انجام این کار باید دقت کنید. زیرا اگر رمز ارز اشتباهی را انتخاب کنید می‌تواند ضررهای زیادی را به همراه خود داشته باشد. از همین رو به پنکیک سواپ را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین ارزهای دیجیتال برای ترید روزانه یا حتی ساعتی معرفی کرد. این رمز ارز در سال 2020 بر روی شبکه بایننس راه‌اندازی شد و در حال حاضر از 586,846,596 دلاری برخوردار است و در جایگاه 96 بازار قرار دارد. همچنین حجم بازار این توکن در 24 ساعته گذشته 87,471,230 دلار می‌باشد و با قیمت 2.38$ معامله می‌شود.

 

سولانا (SOL)

 

سولانا (SOL)

سولانا یکی دیگر از پروژه‌های محبوب در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد که از بلاک چین قوی به همراه دارد و از توکن حاکمیتی به نام SOL برخوردار است و در سال 2020 کار خود را آغاز کرد. این پروژه در حال حاضر ارزش بازار 35,898,799,578$ به همراه دارد و حجم بازار 24 ساعته آن 3,263,104,926 دلار است. همچنین این پروژه به عنوان 10 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو شناخته می‌شود و توانسته جایگاه 5 ام بازار را به خود اختصاص دهد. البته در زمان نوشتن این مقاله SOL با قیمت 82.69 دلار به فروش می‌رود.

 

آوالانچ (AVAX)

 

آوالانچ (AVAX)

اگر بخواهیم بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه را معرفی کنیم می‌توانیم آوالانچ را نام ببریم. آوالانچ یکی از محبوب‌ترین رمز ارزها در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. این رمز ارز جایگاه 10 بازار را به خود اختصاص داده است و از ارش بازار 10,582,422,082 دلاری برخوردار است. همچنین در زمان نوشتن این مقاله حجم بازار AVAX در ۲۴ ساعته اخیر 781,335,900 دلار می‌باشد و با قیمت 28.86$ معامله می‌شود و توسط صرافی های شناخته شده‌ای همچون بایننس (Binance)، کوین بیس (Coinbase)، اوککس (OKX) و غیره پشتیبانی می‌شود.

 

جمع بندی

همانطور که در بخش‌های بالا به آن اشاره کردیم سرمایه گذاری برای شروع معاملات خود باید از یک استراتژی معاملاتی مناسب برای انجام معاملات خود استفاده کنند. زیرا استراتژی معاملاتی به نوعی می‌تواند به عنوان نقشه راه عمل کند و تا حدی راه را به سرمایه گذاران نشان دهد. البته استراتژی معاملاتی تنها در بازار ارزهای دیجیتال کاربرد ندارد بلکه در سایر بازار های مالی همچون فارکس و بورس نیز پرکاربرد است.

از همین رو یکی از انواع استراتژی های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال ترید روزانه و ساعتی می‌باشد. که ابتدای برای استفاده از این دو روش معاملاتی بهتر است با بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه آشنا شوید تا بتوانید با اطمینان کافی معامملات خود را آغاز کنید. برهمین اساس ما در این مقاله شما را با معیار انتخاب بهترین ارز برای ترید روزانه و ساعتی آشنا کردیم و به معرفی چند مورد از بهترین ارز برای ترید ساعتی و روزانه پرداختیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها