چگونه وارد بازار کریپتو شویم؟ آموزش کامل ورود به بازار ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال ابتدا به دلیل داشتن نوسانات زیاد و ارائه خدمات متفاوت با استقبال زیادی روبرو شد. با در نظر داشتن این موضوع سرمایه‌گذاران زیادی به کار در این بازار مالی علاقه‌مند شدند. البته خدمات متفاوت این بازار مالی و غیرمتمرکز بودن این فناوری باعث شد عده‌ زیادی به بازار ارزهای دیجیتال اعتماد نکنند. اما پس از گذشت مدتی به دلیل ویژگی‌ها و کاربردهای بسیار زیاد این فناوری و تغییرات زیادی که در سال‌های اخیر به همراه داشته توانست اعتماد سایر افراد را به خود جلب کند

همچنین در چند سال گذشته بسیاری از کشورها به قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال پرداختند که همین موضوع باعث اعتماد هر چه بیشتر افراد جامعه شد. برهمین اساس ممکن است برای عده‌ای این سوال به میان آید که چگونه وارد بازار کریپتو شویم؟ زیرا افراد زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و ورود سرمایه خود به این بازار مالی هستند. با در نظر داشتن این موضوع ما در ادامه مقاله سعی داریم در خصوص این بازار مالی اطلاعاتی کسب کنیم و بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم.

  1. آموزش چه نقشی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟
  2. چگونه وارد بازار کریپتو شویم؟ 
  3. انتخاب صرافی ارز دیجیتال
  4. انتخاب کیف پول ارز دیجیتال
  5. روش های کسب درآمد از بازار کریپتو

 

آموزش چه نقشی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

 

آموزش چه نقشی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

آموزش اولین قدم برای این است که بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم و معاملات خوبی را برای خود رقم بزنیم. این است. زیرا بازار ارزهای دیجیتال پیچیدگی بسیار زیادی دارد از این رو برای بهبود بخشیدن به معاملات خود بهتر است با مفاهیم و اصطلاحات این بازار مالی آشنا شویم. البته بعضی از اصطلاحات بازار کریپتو تخصصی می‌باشد و افراد تازه‌کار و مبتدی بهتر است ابتدا با مفاهیم پایه و کلی بازار آشنا شوند.

همچنین اگر بدون شناخت بازار و مباحث مهم، معاملات خود را آغاز کنیم ممکن است با مشکلات زیادی در این بازار مالی مواجه شویم و این موضوع می‌تواند ضررهای زیادی را برای ما به همراه داشته باشد. برهمین اساس همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم بازار ارزهای دیجیتال از نوسانات بسیار زیادی برخوردار است.که با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم در خصوص نحوه ورود به بازار کریپتو به شما توضیحاتی دهیم.

 

چگونه وارد بازار کریپتو شویم؟

 

چگونه وارد بازار کریپتو شویم؟

پس از آموزش در خصوص بازار ارزهای دیجیتال برای اینکه بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم باید به سایت‌هایی همچون coinmarketcap مراجعه کنیم تا بتوانیم روند قیمتی رمز ارز مورد نظر خود را بررسی کنیم. البته همانطور که همواره به آن اشاره کردیم بازار ارزهای دیجیتال از نوسانات زیادی برخوردار است که این نوسانات می‌تواند باعث سود و ضرر ما شود. از همین رو باید در خصوص نوسانگیری در بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات کاملی در دست داشته باشیم. همچنین برای اینکه بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم و در این بازار مالی ریسک کمتری را به همراه داشته باشیم باید تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال را بررسی کنیم تا بتوانیم روند بازار را تشخیص دهیم.

در تحلیل فاندامنتال سرمایه‌گذاران و معامله‌گران عواملی همچون وایت پیپر را بررسی می‌کند. اما تحلیل تکنیکال از ابعاد گسترده‌ای تشکیل شده است. زیرا برای بررسی تحلیل تکنیکال باید به موضوعات مهمی توجه کنیم و در خصوص کندل شناسی اطلاعات زیادی دریافت کنیم. زیرا در این روش تحلیل، کندل ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که یکی از بهترین آن‌ها در بازار ارزهای دیجیتال کندل استیک می‌باشد.

 

انتخاب صرافی ارز دیجیتال

 

انتخاب صرافی ارز دیجیتال

در مرحله بعدی برای اینکه بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم باید پس از انتخاب رمز ارز مورد نظر و بررسی روند قیمتی آن باید به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای معاملات خود باشیم تا بتوانیم رمز ارز مورد نظر را با اطمینان کامل خریداری کنیم. البته در چندین سال گذشته پلتفرم‌‌های متفاوتی وارد بازار شدند که از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار بودند. ابتدا در بازار ارزهای دیجیتال صرافی متمرکز روی کار آمد اما پس از گذشت مدتی توسعه‌دهندگان برای ارائه خدمات بهتر صرافی غیرمتمرکز را راه‌اندازی کردند.

در همین بین صرافی ارز دیجیتال بایننس، نسخه سوم صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، کوین بیس، کوکوین چند نمونه از بهترین صرافی های غیرمتمرکز و متمرکز در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشند. البته صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در داخل ایران می‌باشد که کاربران می‌توانند تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت در این پلتفرم معاملاتی به راحتی معاملات خود را انجام دهند.

 

انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

 

انتخاب کیف پول ارز دیجیتال

پس از انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال و خرید رمز ارزهای خود مرحله بعدی برای اینکه بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم این است که باید به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال مطمئن باشیم. زیرا نگهداری از رمز ارزها یکی از موضوعات چالش برانگیز برای کاربران می‌باشد. زیرا پس از خریدن ارزهای دیجیتال بهتر است آن‌ها را به جایی امن انتقال دهیم. البته قابل ذکر است که بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال از کیف پول اختصاصی برخوردارند اما استفاده از یک کیف پول مجزا برای نگهداری از رمز ارزها گزینه مناسب‌تری است.

برهمین اساس در این بین کیف پول‌های بسیار زیادی در بازار راه‌اندازی شده است که بهترین آن‌ها کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد. که این دو کیف پول از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. برهمین اساس ما در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

 

روش های کسب درآمد از بازار کریپتو

 

روش های کسب درآمد از بازار کریپتو

البته برای اینکه بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم حتما نیاز نیست به خرید و فروش رمز ارزها بپردازیم. زیرا در سال‌های اخیر توسعه‌دهندگان روش‌های متفاوتی طراحی کرده‌اند تا کاربران بتوانند بدون داشتن سرمایه، رمز ارز رایگان دریافت کنند. که این روش‌ها انواع متفاوتی دارد اما در بازار ارزهای دیجیتال لاک دراپ، ایردراپ به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های دریافت رمز ارز رایگان شناخته می‌شود. همچنین پس از گذشت مدتی و با ورود بازار کریپتوکارنسی به صنعت بازی، بازی‌های متفاوتی طراحی شدند. این بازی‌ها برای گیمرها شرایطی فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند تنها با بازی کردن و گذراندن یک سری مراحل ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند.

البته در این سال‌ها پروژه‌های زیادی در صنعت بازی ساخته شد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها ارز دیجیتال گالا می‌باشد که با هدفی متفاوتی وارد بازار شد. اما در کنار تمامی این پروژه‌ها بازی‌ هایی که ارز دیجیتال می‌دهند با استقبال بسیار زیادی روبرو شدند که همین موضوع باعث پیشرفت آن‌ها شد. زیرا با خود فرض کنید که بتوانید ساعت‌ها بازی کنید و به راحتی ارز دیجیتال رایگان هدیه بگیرید. البته در بازار ارزهای دیجیتال راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد. راه‌هایی همچون استخراج یا استیکینگ که این دو روش در بازار کریپتوکارنسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

جمع بندی

اکنون می‌دانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم می‌توانیم معاملاتی بهتر را برای خود به ارمغان آوریم. زیرا در این بخش به روش‌های تشخیص روند بازار، انتخاب بهترین صرافی و کیف پول ارز دیجیتال پرداختیم. همچنین در خصوص انواع روش‌های کسب درآمد در بازار کریپتو صحبت کردیم تا به صورت کامل بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم و در این بازار مالی سرمایه‌گذاری کنیم. برهمین اساس از این پس می‌توانیم معاملات بهتری داشته باشیم .

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها